Polecamy

Nawierzchnie betonowe – uzasadnione rozwiązanie dla polskich dróg.

Od jesieni 2014 roku, w polskim Sejmie i środowisku drogowym, toczy się dyskusja dotycząca wyboru technologii w budowie planowanej sieci dróg ekspresowych.

Po grudniowym posiedzeniu Sejmowej Komisji Infrastruktury, gdzie przedstawiono uwarunkowania decyzji dotyczącej wyboru technologii betonowej dla 809 km nawierzchni dróg ekspresowych i autostrad, z inicjatywy PSWNA, w czerwcu odbyło się kolejne posiedzenie Komisji w tej sprawie. W trakcie posiedzenia PSWNA przedstawiło prezentację dotyczącą wyboru technologii budowy dróg, w której znalazły się informacje nieprawdziwe, tendencyjne, mogące wprowadzić Posłów i innych odbiorców w błąd.

W tej sytuacji, Stowarzyszenie Producentów Cementu prowadzące od 20 lat działania informacyjne dotyczące dróg betonowych, postanowiło przygotować informację odnoszącą się do poszczególnych elementów prezentacji PSWNA.

Zapraszamy do zapoznania się z analizą przygotowaną przez specjalistów Stowarzyszenia Producentów Cementu: